Ulotki nie są skuteczne w każdej branży

W niektórych branżach takich jak restauracje, puby, dyskoteki czy bary z jedzeniem ulotki to nadal bardzo skuteczna reklama. Wynika to ze specyfiki prowadzenia działalności. Generalnie rzecz ujmując ludzie lubią dostawać ulotki kiedy mogą coś natychmiast kupić, coś co nie kosztuje wiele. W takich sytuacjach często korzystają z ulotek i są one skuteczne. Trudno natomiast wyobrazić sobie sytuację, że firma produkująca maszyny budowlane będzie ogłaszać się poprzez ulotki. Rozdawanie ich na ulicy byłoby zupełnie nietrafionym pomysłem, gdyż przechodniów którzy interesowaliby się tego typu sprzętem byłoby bardzo niewielu, a nawet jakby byli z pewnością oczekiwaliby innego nośnika reklamy niż ulotka, którą prawdopodobnie pod koniec dnia gdzieś zapodzieją. Ulotki to zatem skuteczna reklama, ale tylko w określonych branżach. Przed rozpoczęciem działań marketingowych należy dokładnie zastanowić się w jakiej branży działamy i co mamy do zaoferowania. Następnie należy zidentyfikować naszych potencjalnych odbiorców.

akademiamlodychnoblistow.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here