List motywacyjny, który mamy zamiar wysłać do pracodawcy to może być dla nas świetna reklama, dlatego trzeba bardzo przemyśleć to, co chce się w nim zawrzeć. Co powinniśmy napisać w liście, aby reklama zaczęła działać na nasza korzyść. W przypadku pracownika i pracodawcy jest tak samo, jak w przypadku klienta i sprzedawcy. Sprzedawca powinien tak zareklamować produkt, aby klient koniecznie chciał go mieć. Reklama, w której to my jesteśmy sprzedawcą powinna zatem dotyczyć tego, co jesteśmy w stanie zrobić, aby przyczynić się do sukcesu firmy, w której zamierzamy pracować. Przydatne umiejętności, wiedzę, doświadczenie – to wszystko warto zaznaczyć w liście motywacyjnym, jednak należy pamiętać o tym, że dla potencjalnego pracodawcy liczy się przede wszystkim to, czy dzięki nam rozwiąże się część jego problemów. Musimy zatem tak pokierować swoja kampania reklamową, aby przedstawić się jako kandydat do pracy, który podoła właśnie tym oczekiwaniom.
Jak posłużyć się reklamą w liście motywacyjnym
[Głosów:0 Średnia:0/5]