Mała agencja reklamowa, tak jak małe przedsiębiorstwo ma mniejsze możliwości walki z dużymi firmami o klienta. Duże agencje mają większe możliwości, ponieważ mają lepszy sprzęt oraz dysponują większymi możliwościami technicznymi. Jednak to nie znaczy, że małe agencje na straconej pozycji, dlatego, że mimo gorszych warunków technicznych jednak są takie, które pracują w bardzo zadawalający sposób a ceny mają dużo niższe od dużych agencji tej samej branży. Utrzymanie dużej agencji pochłania więcej pieniędzy niż prowadzenie małej, a małe agencje okazują się bardziej kreatywne od tych dużych, których pracownicy są wypaleni zawodowo i nie są już tak kreatywni. Tak duże agencje często bazują na swojej marce i nie czują takiej presji aby starać się jeszcze bardziej, bowiem i tak maja klientów, którzy płacą bardzo duże pieniądze za markę agencji. Polacy jednak często wybierają mniejsze firmy, które oferują dobre usługi za niska cenę, a że Polacy nie lubią wydawać więcej pieniędzy niż muszą udają się właśnie do nich.

dccomp.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here