Obecnie trudnym, a wręcz niemożliwym zadaniem jest skutecznie wypromowanie swojej marki bez korzystania z mediów i form reklamy oferowanych w Internecie. Jako że światowym potentatem i wręcz monopolistą, jeśli chodzi o wyszukiwarki, jest Google, to wszystkie firmy pragnące wybić się w internecie zabiegają o to, by ich witryna internetowa znajdowała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania na konkretnie frazy, powiązane z ich działalnością. Idealnym przykładem walki o pozycję w Google, a co za tym idzie zarobki, jest branża transportowa bądź pomoc drogowa. Wyobraźmy sobie, że mamy wypadek bądź uszkodziło nam się auto daleko od domu. Co robimy? Pozostają dwie opcje. Wyciągamy telefon bądź laptopa lub inne urządzenie, którym możemy połączyć się z Internetem i szukamy najbliższej firmy, która będzie nam w stanie pomóc. Jeśli nie mamy jak połączyć się z Internetem, to z kolei dzwonimy do kogoś znajomego albo kogoś z rodziny, aby sprawdził nam to samo. Podczas wyszukiwania wyskakuje bardzo dużo firm i co robi większość osób? Wybiera pierwszą od góry bądź dokonuje wyboru, dzwoniąc do firm ze ścisłego top 3 albo top 5 wyświetlonych wyników. Dlatego istotnym jest, aby podczas pozycjonowania firmy działającej na ściśle określonym obszarze (jak właśnie przykładowo pomoc drogowa) zadbać o geolokalizację, dzięki czemu każda osoba potrzebująca pomocy bądź konkretnych usług w naszym regionie trafiła do nas, a nie do konkurencji.

aircold.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here