dodatkowy opis

Wielkie supermarkety oraz centra handlowe kusza nas nieustannie różnego rodzaju promocjami, super okazjami i kolorową reklamą, abyśmy tylko chcieli tam wstąpić i pozostawić jak największą ilość pieniędzy. Specjaliści od marketingu w takich supermarketach mają całe mnóstwo sposobów na to, abyśmy kupili akurat u nich nie tylko produkty, po które tam się właśnie udaliśmy, lecz również całą masę innych przedmiotów czy artykułów spożywczych. Niekoniecznie akurat potrzebnych w tym czasie. Tak więc artykuły, które mają najwyższą relatywnie cenę, a więc dają handlowcom najwyższy zysk, umieszczanie są w najbardziej atrakcyjnych miejscach, a więc często zaraz przy wejściu czy też przy kasach. Umieszczane są też na wysokości wzroku kupujących, a artykuły o niższej cenie czy bardziej po prostu chodliwe umieszczane są w miejscach trudniej dostępnych i zauważalnych. Wiele supermarketów stosuje różnego rodzaju apetyczne zapachy, rozchodzące się w pobliżu ekspozycji konkretnych produktów, co podświadomie czasem skłania nas do podjęcia decyzji o wyborze akurat tego, określonego produktu, kojarzonego z miłym dla nas zapachem.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPytania
Następny artykułKobiety jako e-konsumentki

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here