Podobnie jak na rynku mediów w Polsce i na świecie tak samo na rynku reklamy zachodzą w ostatnim czasie bardzo znaczące zmiany. Ich powodem oczywiście jest internet. Wszechogarniająca sieć jest z dnia na dzień dostępna, dla co raz większej ilości użytkowników, co powoduje, że komercyjny rynek mediów wymyśla, co raz to nowe formy promocji. Obecnie obserwujemy bardzo duże parcie na tzw. ukryty model reklamy, czyli na reklamę poprzez sponsoring. Gdzie dana firma czy też inna instytucja reklamująca bezpośrednio nie mówi o swoim produkcie i nie powtarza ciągle jego nazwy, lecz stara się wprowadzić jeszcze większą świadomość nazwy wśród potencjalnych klientów. Chodzi przede wszystkim o podanie nazwy swojej firmy na koniec sponsorowanego programu czy wywieszenie jej w postaci banera podczas trwania określonej imprezy. Sytuacje są różne i bardzo widoczne. Nie da się ich jednak powstrzymać a nawet nie ma takiej potrzeby, ponieważ spełniają one wszystkie zasadnicze warunki prawne nie łamiąc go tylko ewentualnie naginając.

matay.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here