Wycieczka do Grecji

Od jakiegoś czasu jestem ogromną fanką jedzenia oliwek. Kocham jeść je w każdej postaci. Jak wiadomo najsmaczniejsze możemy znaleźć w Grecji. Najbardziej lubię grecką sałatkę, w której skład wchodzą właśnie oliwki, a także ser feta. Cała kompozycja smakuje tak dobrze, że nie mogłam się oprzeć i właśnie zamówiłam wycieczkę do tego pięknego kraju, jakim jest Grecja. Pomimo tego, że niedawno skończyłam dwadzieścia lat, jeszcze nigdy nie byłam za granicą mojego państwa. Od wielu lat moim marzeniem jest zwiedzenie całego świata, dotychczas jednak nie miałam w sobie odwagi na takie przygody. Wszystko zmieniło się kiedy poznałam swojego obecnego chłopaka. To on dodał mi dużo pewności siebie oraz nauczył, że świat nie jest taki straszny jak go malują. Dzięki niemu pokochałam siebie, co sprawiło, że byłam bardziej otwarta i pozytywna. W wyszukiwarkę internetową wpisałam „grecja – wycieczki”, wyskoczyło mi wiele propozycji ciekawych wycieczek. Nie miałam przy sobie dużo pieniędzy, ponieważ byłam jeszcze studentką. Ciężko było pogodzić studia z pracą i innymi obowiązkami. Znalazłam bardzo tani lot i przystępny hotel. Bardzo się ucieszyłam, że udało mi się wszystko znaleźć w promocyjnej cenie. Na tą wycieczkę zaprosiłam ze sobą swojego chłopaka, niedługo zbliżała się nasza rocznica. Pomyślałam, że to idealny moment aby razem zrelaksować się w Grecji. On też uwielbiał greckie sałatki. Nie mogłam doczekać się, aż zobaczę te piękne białe budynki z niebieskimi dachami. Od zawsze byłam w nich zakochana, gdy ktoś pokazywał mi je na fotografiach. Ja także chciałam mieć dużo zdjęć z tej wycieczki, tak aby pokazać całej rodzinie klimat tego wspaniałego państwa. Minął miesiąc i nadszedł czas naszej podróży. Z podekscytowania nie mogłam spać w nocy, na prawdę bardzo się cieszyłam. Gdy tylko dotarliśmy do Grecji od razu zostawiliśmy bagaże w hotelu i wyruszyliśmy na zwiedzanie. Pogoda była piękna, słońce świeciło, a niebo było czyste, żadnej chmury na nim. Spacerowaliśmy po starych kamienicach i podziwialiśmy widoki oraz innych turystów. To niesamowite jak wiele narodów może spotkać się w podróży. Postanowiliśmy się wybrać na kolację do greckiej knajpy, wybraliśmy małą, przy rogu, tak aby poczuć spokój i spróbować lokalnej kuchni. Zdecydowaliśmy się oczywiście na sałatkę grecką, nie mogło być inaczej, w końcu oboje byliśmy jej ogromnymi fanami. Gdy podali nam sałatkę, byłam pod wrażeniem jak pięknie wygląda. Od razu zaczęłam ją konsumować ze smakiem. Oliwki były zupełnie inne niż te które jadłam dotychczas. Były prawdziwe i pyszne. Ser feta także różnił się od tego, który zawsze jadłam. Sałatka była na prawdę doskonała w smaku, jeszcze długo się nią zachwycaliśmy. Bardzo się najedliśmy, dlatego poszliśmy na dalszy spacer. Podziwialiśmy morze oraz rewelacyjny zachód słońca. Mój chłopak nagle wyjął pierścionek i poprosił mnie o rękę. Byłam zszokowana, ale jednocześnie bardzo szczęśliwa. Nie mogłam uwierzyć, że to wszystko dzieje się w tym pięknym kraju, jakim jest Grecja.

fabrykapodroznika.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here